E rușine mare să stai cu coșu' gol...
Vezi coșul Plasează comanda
Subtotal: 0,00 lei

F.A.Q.

Întrebări generale

Cum îmi fac cont? Și de ce?

Dacă vrei să mai cumperi și altă dată de la noi și nu vrei să scrii iar adresa și detaliile tale de contact (e enervant așa că mai bine le scrii o singură dată) atunci merită să-ți faci un cont. E ușor!

La prima comandă, atunci când apeși butonul de plată, în partea stângă (acolo unde completezi toate detaliile tale) ai la un moment dat un câmp care se numește „Creați un cont?”

Bifează această opțiune și nu mai trebuie decât să-ți alegi o parolă.

cont nou screenshot

Asta-i tot! Ai cont.

Ce faceți cu toate datele mele personale? Nu le vindeți la spammeri, nu?

Nu! Promitem, pe cuvânt de onoare.
Datele tale personale sunt în siguranță. Le folosim doar ca să știm unde să-ți trimitem produsele. Dacă vrei să primești un newsletter de la noi din când în când, ne bucurăm. Nu este însă obligatoriu.
Și noi urâm spammerii!

Mă puneți să vă dau numărul de card pentru plată! Pot să am încredere în voi?

Suntem oameni de încredere! Dar nu e nevoie să ai încredere în noi.
Noi nu aflăm niciodată numărul tău de card. Atunci când apeși butonul „plătește” te duci pe site-ul MobilPay. Abia acolo îți scrii numărul de card. MobilPay nu ne spune nouă care sunt detaliile cardului tău. Dacă vrei să afli mai multe despre MobilPay, mergi la siteul MobilPay

Pot să comand prin telefon?

Sigur. Numărul de telefon la care ne poți contacta este 021.311.50.53
Dacă ne suni între orele 09:00 și 18:00 de luni până vineri, îți va răspunde cineva și îți va lua comanda.

Pot să plătesc la livrarea coletului?

Da, există opțiunea de plată la livrare (ramburs). Această opțiune nu se aplică decât pe teritoriul României și numai pentru transportul prin curier. Taxa pentru acest serviciu este de 5 lei.

Pot să-mi primesc banii înapoi dacă mă răzgândesc?

Da. Dacă ai cumpărat ceva și nu-ți vine, nu-ți place sau pur și simplu te răzgândești din orice motiv, poți returna produsul și primești banii înapoi. Sau un alt produs cu aceeași valoare, după cum preferi.
Ai 10 zile lucrătoare în care te poți răzgândi. Ca să poți returna un produs, trebuie să fie în bună stare. Nu putem primi înapoi de pildă sticle de mied pe jumătate băute sau stickere care au fost lipite și dezlipite. Dacă însă arată bine și nu are zgârieturi, rupturi sau murdărie, atunci îl luăm înapoi fără probleme. Va trebui însă să plătești transportul până la noi.

Comenzi și livrare

Am dat comanda. Când o procesați?

Toate comenzile sunt procesate în ordinea primirii lor, în limita stocului disponibil. Deși disponibilitatea fiecărui produs este verificată și actualizată zilnic, există totuși posibilitatea comandării unui produs care nu se mai află în stoc. În acest caz, în momentul preluării comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea parțială a comenzii. În situații speciale (perioade de vârf, vacanțe etc.) pot apărea întârzieri în operațiunile de prelucrare și livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate în weekenduri și în perioada sărbătorilor legale.

Când ajunge coletul la mine?

Pe scurt, despre livrare:
Prin curier:
Între 24-48 ore în București
Maxim 3 zile lucrătoare în provincie.

Prin Poșta Română:
Între 2-3 zile lucratore în București
Între 3-7 zile lucrătoare în provincie.

Mai jos detalii și explicații:

Durata transportului depinde de mai multe lucruri: modalitatea de transport aleasă de tine, ora la care ai făcut comanda și ziua săptămânii. Să-ți zicem ce se întâmplă:

În fiecare zi, de luni până vineri (în week-end nu se lucrează), la ora 16:00 vine curierul să ia comenzile din acea zi. Pe la orele 18:00 mergem la poștă și punem coletele pentru comenzile din acea zi, pentru cei care au ales Poșta Română ca modalitate de transport.

Asta înseamnă că dacă tu ai dat comanda înainte de ora 16:00 (cu transport prin curier) sau înainte de ora 18:00 (cu transport prin Poșta Română) – coletul pleacă de la noi în aceeași zi. Dacă ai dat comanda după aceste ore, atunci coletul pleacă de la noi a doua zi la orele menționate mai sus.

Dacă ai dat comanda Vineri, după orele menționate mai sus, atunci coletul va pleca de la noi Luni, la orele 16:00 sau 18:00 (după caz).

Transportul cu Poșta Română durează între 3 și 5 zile lucrătoare, depinde de cât de departe de București este adresa ta.
Transportul prin curier e mai rapid, durează maxim 24 ore în București și maxim 48 ore în provincie.

Ce se întâmplă cu comenzile de sărbători sau în weekend-uri?

Supererou.ro nu livrează în zilele de sărbătoare sau în weekend-uri. Și chiar dacă am livra noi, nu lucrează curierii sau poșta.

Sfatul nostru este ca, în preajma sărbătorilor, să alegi întotdeauna curierul ca modalitate de transport. Ai mult mai multe șanse să primești coletul la timp. Asta dacă nu ești foarte organizat și comanzi din timp. Dar cine e așa organizat?…

Probleme și solutii

Cum îmi schimb parola?

În secțiunea Contul meu ai posibilitatea să-ți schimbi parola sau să o recuperezi în caz că ai uitat-o. Tot aici poți vedea și istoricul comenzilor tale.

Poștașul / Curierul mi-a stricat ceva din colet

Se mai întâmplă. Sunt oameni și ei…
Se întâmplă însă mult mai rar la curier – iar curierul este obligat să aștepte să deschizi pachetul și să-l verifici înainte să semnezi de primire. Asta înseamnă că poți refuza coletul – iar curierul va plăti paguba atunci când vom afla. Cu poștașul e mai dificil, de aceea e și mai scump curierul.

Dacă nu ai primit un colet care ar fi trebuit să ajungă prin poștă, scrie-ne și îți putem da numărul de ordine cu care poți întreba direct la poștă ce s-a întâmplat cu coletul tău.